Du är snart där

Om tio timmar står jag och nervössvettas som ett djur.
Om nio och en halv är jag äntligen fri.
Åtminstone för tio dagar eller något. Hur det blir sedan vet jag ännu inte men trots det så lägger jag T2 bakom mig på ett eller annat sätt. 
Folket i korridoren har redan haft sina tentor, eller ja, omtentor, tek-fakare som de är.. Därmed råder det förfest där ute, en av mina grannar har köpt nya högtalare som jag prompt skulle lyssna på för de var ju bara så sjuuuukt bra. Förhoppningsvis tystnar de snart. Alternativt att jag somnar.
Igår satt jag och mikroskoperade mellan åtta och fem, kom hem, middag och pluggade lite anatomi till. Idag har jag pluggat anatomi samt mikroskoperat mellan halv nio och åtta.. Går det bra imorgon så är det för att jag får de grejer som jag faktiskt kan, vilket ändå inte vill säga lite. Skiter det sig så är det för att jag har otur. Jag kommer aldrig att kunna lära mig allt eller förutse vad som kommer. Förhoppningsvis blir det mycket mikroskop, då blir jag gladare än mycket anatomi. Tror jag iallafall. 
Dags att sova, nio och en halv, nu sjutton ser vi till att få det här överstökat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0