T

Utan att göra någon längre, alltför personlig och allmänt kärlekskrank utläggning, så måste jag ändå ta mig ett par minuter till att konstatera att jag vet inte när jag senast var så här lycklig.
Jag har en person att tacka. Någon som alltid får mig att skratta och gör jag inte det så har jag åtminstone alltid ett småleende på mina läppar. När något känns tungt, jag är arg eller bara behöver prata ut så är det samma person som jag vet att jag kan prata med om vad som helst och som behåller det för sig själv så länge jag bara önskar. Dagarna går så mycket fortare nuförtiden, motivationen till att bli färdig med saker är större än någonsin för att få tid över till att ses, trots bådas (nåja, kanske inte mitt) fulla scheman. 
Hursomhelst, det var en slump att jag hamnade här och efter en lång och rätt krokig väg är jag så glad att vi har varandra,
T, tack för att du finns. <3





(Förlåt för ett inlägg som får mig att framstå som fjorton igen)

Kommentarer
Postat av: T

<3

2012-04-01 @ 02:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0