Vad är det för en dag..?

Först och främst:
GRATTIS till världens bästa syster, E som fyller 16 år idag. 
Jag önskar att jag var hemma och kunde överösa dig med pussar och kramar och skämma bort dig hela dagen. Tyvärr går inte det, jag hoppas att tårtan förra helgen åtminstone var en liten kompensation. Hoppas att födelsedagen blir fantastisk ändå, trots att jag inte är med. <3
Så blev det visst helg igen. Igår lyckades jag faktiskt aldrig med att ta mig till skolan eftersom vi var schemafria och jag faktistk fick en hel del gjort hemma. Blev så gott som klar med helgens basgruppsfall och hann dessutom komplettera upp ett som vi inte hade fått alla instruktioner om vad vi skulle läsa till för ett par veckor sedan. 
Igår kväll var jag på konceptet "atmosfär" på Platå, innebär typ att något studentband spelar, man kan köpa buffé och öl/vin/cider rätt billigt, typ lite after work koncept men lite senare.. Det var mina vänner med S från korridoren i spetsen som spelade, eller Acoustic sons of Thorsten som de kallar sig. Jag har en favoritlåt med dem som jag hade önskat (som jag alltid önskar), den jag fick inspelad bara åt mig i födelsedagspresent. <3 
Jag fick en helt fantastisk, om än intern, lång dedikering innan de körde låten och sedan satt jag med världens största leende under sisådär fyra minuter. Det blir faktiskt en lite speciell känsla det där, även om man vet att det är ens kompisar och så, men det är fortfarande "min" låt på något sätt:)
Ikväll blir det gayparty hemma hos C och C, vilket kommer att bli totally awesome känner jag på mig. Jag, L, L och N har kommit på världens bästa outfits, nu måste vi bara hitta lite attribut till dem också. Väntar på att L ska bli klar så att vi kan ta oss till stan och lösa det sista.
Jag säger bara det, kvällen kommer att bli rosa,glittrig och full av enhörningar och annat sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0