Rom 2.0

Börjar få sådan sjuk resfeber just nu. Planet går om 9,5 timme, vår buss om 6,5... Jag tror att jag har  med allt, jag ska ju inte direkt backpacka på andra sidan jorden. Trots det så känner man sig alltid i lite uppbrotsstämning sådär, har man glömt något, hoppas att allt går bra etcetc, trots att det inte är långt man ska (jag blir sådan om jag så ska åka 30 mil inom Sverige..) 
Det ska bli så fantastiskt skönt att komma iväg, har längtat efter den här dagen ett bra tag nu och äntligen är vi faktiskt på väg. Jag borde nog ta och hoppa in i duschen nu och göra iordning mig för att "sova" i typ fyra timmar eller vad det kan tänkas bli.. Känns stabilt men åh vad det är värt det! 
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0